fredag 7 mars 2014

Ny sponsor: Städarna Sverige AB

Cykelsäsongen närmar sig med stormsteg och jag kan nu gladeligen presentera en ny sponsor som kommer att hjälpa mig under cykelsäsongen 2014.



Att jag under det senaste året jobbat på Städarna tror jag de flesta av er har koll på. Att nu mera även kunna presentera dem som sponsorer är superkul! Tänk vad mycket roligt ett sommarjobb kan leda till!!!!

Såhär skriver företaget om sig själva:

”Städarna Sverige AB grundades 2008 i samband med att RUT-avdraget blev verklighet. Christoffer Sjögren och Ulrik Hollman driver och äger företaget som nu finns över hela Sverige. Med hög expansionstakt i över 20 städer har de fått flera utmärkelser, bland annat som ”Årets raket 2012″ ’Årets mest företagsamma människa 2012’ ’Årets unga företagare 2011’ i Norrköping. Det är också i Norrköping de har sitt starkaste fäste, där även huvudkontoret ligger. Kunderna är både privatpersoner och företag. Städarna samarbetar även med mäklare, begravningsbyråer och fastighetsägare som valt att rekommendera Städarna till sina kunder. Företaget har i januari 2014 över 100 anställda, och antalet ökar ständigt.”

http://www.stadarna.se/ kan du läsa mer och kanske också passa på att boka in en städning?

Slutligen vill jag passa på att tacka så mycket för hjälpen från Städarna, ni andra som sponsrar mig eller stöttar mig på annat vis. Ni är guld värda!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar