torsdag 29 maj 2014

Har det bra!

Hej, kristihimmelfärd och röd dag alltså. Inte helt fel va? 

Minifredag/lilllördag igår. Jag var på min SISTA lektion i skolan, rätt underbart!

På eftermiddagen drog jag, David, Marcus och Felicia ut och körde långa lugnet banan. Det vart ett fantastiskt fint träningspass på lite över tre timmar. Falun är fint, sällskapet regera. Då kan det ju inte va annat är kul menar jag...

På kvällningen grillade Pontus och jag:
Grillchefen med händerna i fickan. 
Ser inte så tokigt ut? 

På kvällen umgicks vi med flera 3or och firade att skolan nu är klar!! En bra dag helt enkelt. 

Nu sitter jag hemma och väntar på att Johan ska komma och hämta mig för ett träningspass i Säter, jag har inte kört banan där ännu så det ser jag fram emot att göra! 

Ha en bra dag och njut i solen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar