måndag 27 juli 2015

Blogginspiration

Ja min bloggmotivation är inte på topp just nu som ni märker i de oregelbundna inläggen. Detta är ju en cykelblogg så att blogga under sommaren och om cykling borde ju inte vara några problem. Eller? 

Under sommaren blir det betydligt mindre tid inne och framför framför datorn, detta tror jag inte bara gäller mig? 

För att få lite kul läsning här tänkte jag dra igång en bloggutmaning och jag skulle tycka att det var extra kul om Du hakade på. Så får vi alla massa trevlig läsning. Det är mycket möjligt att det gjorts förut men det är inget jag har sett. Så här lyder utmaningen:

Jag tänkte att vi under kommande 5 veckor ska skriva om våra topp 5 mest minnesvärda träningspass. Blir vi flera kan vi eftersom bygga på med topp 5 bästa cykeltävlingar eller varför inte topp 5 bästa distansrundor. Det här med listor och topp 5 kan ju alltid vara kul. 

Vad säger du? Hakar du på? Har du ingen blogg kan du väl starta en. Vill du inte de kan vi väl samla alla minnen under #5oförglömligaträningspass på instagram/twitter? 

På fredag 31/7 kan du läsa om mitt 5.e mest minnesvärda träningspass. 

Får jag läsa ditt? Kommentera eller liknande så försöker jag sammanställa så vi hittar varandras inlägg. 


foto: Jeppman.

1 kommentar: