måndag 17 augusti 2015

Söndags bestyr och vääääärldens bästaste måndag.

Här står vi Coach och jag, startade brevid varandra och kämpade "ihop" hela vägen in på mållinjen, enligt mig så fick jag stryk i spurten men enligt Vasaloppets resultat så var jag före. 

Söndagen spenderades med Leo och Pappa som var med upp, efter frukost tog vi en topptur. 

Mycket trevligt. Tillskillnad från en seeg bilresa hem. 

Veckan kunde inte ha börjat bättre med en strålande start inte bara från solen utan även på jobbet. Nu kör vi!! 

Ingen rast ingen ro här inte. Imorgon är det dags för race och då Wolfram GP i Linköping. 19.00 kör vi igång, jag är redo. Har iaf varit ute på landsvägscykeln idag vilket inte var igår. 

Så har du inget att göra imorgon kväll. Kom till Linköping, det är där det händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar