fredag 23 april 2010

Äntligen helg!!!

Så jäkla skönt med lite ledig helg nu! och det ska inte bli vikne helg som helst :P Det är både det ena och andra som jag ska göra... Ikväll blir det lungt o skönt har inte diriket så mycket att göra.

Imorgon vid 10 så ska jag och mamma åka till mjölby så kommer vi lite lagom vid elva tiden dit o då ska jag: Träffa Ellinor, Hjälpa markus att flytta! (Men inte allt för mycket tror jag men lite saker borde vi kunna flytta på) (A) mellan så ska jag även hinna med att cykla ett par/något varv på banan och kolla in den. Det ska jag göra med killarna uppe från dalarna-falun.

Sen efter en god natts sömn: då jäklar ska jag cykla. 11.45 startar vi vårat första varv utav 3 på den 7 kilomer långa banan. Kom och kolla ;) Det ska bli hur skojj som helst och jag hoppas på en kanon dag!:D Med full gazzz
Vi får se om det tas några bilder, då ska jag lova att jag lägger upp dem.

Innan dess så ska jag hinna med att packa ner allt som måste med + se till att cyekln är redo! men det ska nog lösa sig...

KÖTT, FÖR FAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar