lördag 17 april 2010

Here we go!

I'm Ready! You ready? Let´s go!

Sådär ja efter en sjukt slapp dag så är jag redo för lite tävling imorn! (Y) Det ska bli galet kul! Och ser verkligen framm emot att få prova på lite landsvägstävlande och liksom se hur allt går till där... Så ställer upp på det 52km långa loppet med förhoppningsvis glatt humör och slutar aningen lite tröttare........... Det ska nog gå det här. Tror allt är redo ligger en hel del med kläder på sängen nu men bättre mer än för lite tror jag. Hoppas även på uppehåll imorgon + några plussgrader! Starten går som sagt var 12.15 och vi lär köra i ca 1,5h...

Tror det här blir den perfekta starten på tävlingsesongen med lite omväxling och få testa att gasa på sen så smäller det på rikgit nästa söndag då mjölbybiken är och jag har lite större förhoppningar inför ;)

Önska mig lycka till så ska jag berätta hur det gått så fort jag har krafter till det eftertävlingen :)

/August!!!!!

Lyssna även på: Blood Bank med Bon Iver innan ni somnar så lär ni sova gott! GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar