söndag 11 april 2010

Underbart

Nu är det sköna lovet slut. så vare med de man det har varit braaa. I fredags så komm vi hem från en dags lång bussresa men var typ inget folk så vi fick typ hela bakraden för oss själva(Y)

I helgen så var planen att cykal. men de går bra o ändra på, skulle ut i lördags för en snabb tur men när klockan ringde vid 8 och jag kolla ut så vände jag liksa snabbt uhhh vilket skit väder! vid 11 åkte jag tåget till Mjölby och min älskade Ellinor. En bra dag må jag säga. vi hade väldigt kul o trevliget eller hur? När jag igentligen skulle åka hem vid 9 så kunde jag få stanna kvar hos markus vilket jag tackade ja till o gärna gjorde. så hann vi även se Moon (light). -som jag längtat till o se den *host host* :P nee då de var okej med sällskapet o så lite komentarer från markus om vilken makalös filmupplevelse vi fick uppleva ;) Vid strax efterelva så fick åkta vi hem och tog tillvara på de sista timmarna på dygnet... Blev blandannat en mini operation på markus utförd av mig :O

Sen idag så vakna vi en halv timme innan tåget gick men vi han till och med att äta en god frukost. vid 12 var jag hemma igen, bestämde med stefan för lite grusvägscyklande så tog min MTB idag i det betydligt bättre vädret. Den går som en raket även iår speciellt med mig på -hahaha vi körde lite backar/naturliga intervaller och fart ökningar. Det känns mycket bra, men finns lite granna att slipa på tills tävling. men en bra känsla ifrån idag var att jag kände att benen blev piggare och piggare för varje minut, in i passet vi kom! och det gillar vi.

/August i'm happy!

*update: de ska vist va new moon o inte moon light men tycker de låter bättre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar