lördag 3 april 2010

Morgon Blogging

Det är nog min grej. Sitter nu uppe och klockan är inte ens nio. Det är lite små jobbit så där att behöva gå nu är jag redan skapligt pigg och redo för en cykel tur. Jag har redan hunnit äta frukost och lagt märke till vilket fint väder det är. Idag är det först 1,30 naturliga intervaller på landsvägen! hoppas på bra ben och hög fart :D Sedan så ska vi åka til min mormor i Mjöby ;) vid 12 så här gäller det ätt det går undan med andra ord!!

En annan sak som är bra med att gå upp tidigt på mrgonen är ju att jag även hinner blogga om gårdagen och den är heelt slut så jg inte missar någt sjukt intresant. Som typ att jag var med oskar hela dagen och att vi började med vatten-skid-bygget! Måste säga att det blir bra, mycket bättre än jag kunde ana!
Men oskar är lite farlig han!!!!
På kvällen blev det lite tv-tittande. Såg bandannat talang oh så på Solsidan sååklart :) sen blev jag fat där och rätt som det var var klockan halv 12 tror nog jag somnade til lite där i mellan!!? :O

GladPåsk på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar