tisdag 13 april 2010

Dagarna rullar på!

Ja var ju ett par dagar sen sist och dagarna går precis som de ska! OH,nu börjar vi verkligen att närma oss sommaren. Är hur fint som helst och mätte nyligen upp 24,5°C i solen :D

Det mest intresanta sen helgen är väll att träningen. Skolan är seg men de är ändå skrämmande lite kvar. inte ens två månader. den 7juni slutar vi. och innan de så ska ändå mycket hinnas med!

träningen var as lyckad iallafall. Fick med oskar ut trots allt vilket var extremmt kul, då ingen annan av de 5 personerna jag fråga kunde... Vi körde ca 3.5 mil och 4 st 8:or + några spurter. benen kändes tunga och sega til en börjag men släppte när vi började gasa lite. Ut i motvinden gick det tugt. Eller hur oskar? Men tillbaka gick det desto snabbare!!!! I en spurt kom jag upp i 54,9 km/h de gick snabbt....

ehh slut tjatat om massa text o skit bjuder på några bilder ifrån idag :)

voila:

Jag i mina nya fina glasögon vad tycks? jag gilar dem starkt as sköna!


Oskar... glad som alltid!


Den som gissar vart denna bilden är tagen vinner en kram utav mig! Snällt va! Kommentera vart ni tror de är. (På promenad nu i det fina vädret...)


Och föresten jag komm in på kunskapgymnasiet preliminärt idag med! Där det blir NV och idrottsprofil!

Bye Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar