fredag 16 april 2010

Östgötaloppet

På söndag så är det tävlingspremiär, för min till! Jag känner mig super duper sugen på att få tävla lite och hoppas på det bästa! Just nu är det benen i högläge som gäller... har anars varit en ganska lugn fredag! Varit med lite kompisar; didrik, oskar, gurra och emil. Vi har varit ute och åkt longboard och lite cykel.

Tävlingen kommer vara 53km lång för min del, =6 varv på en 8,5 km lång bana! Ska bli grymmt skojj och tror allt är i sin ordning... Pappa har varit snäll och fixat med cykeln, köpt lite behövligt så som energi gelé! idag.
Vi kommer vara 18 stycken kilar i min klass som kör (iaf så många föranmälda) och starten går ifrån linköping kl.12.15
Nu väntar vi bara in bra ben och fintväder! Vädret är inte så mcket at göra nått åt men blir nog ett litet rullpass imorn med några starter så ska vi nog få igång benen ivarje fall :D

Snart läggdags eller ett litet tag tillstannar jag nog uppe! Sen imorn blir det en välbehövlig sovmgon efter den lååånga skolveckan:P anars har jag inte några direkta planer inför imorngen förutom att va lite med didrik o att mormor och christer kanske kommer och fikar!

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar