fredag 2 april 2010

LOOV

Sådärja nu är första lovdagen börjad! Ser ut att va hur jäkla fint som helst ute (Y) men tyvär så är det lite si och så med min cykeln efter gårdagens drabbning... Jag är nämligen "för stark" xD haha, ne men min ena pedalarm är totalt körd. inklusive vevlagret. Det började med att jag fick med mig pappa ut, en så körde vi ut emot söderköping dit gick det kanon 10° och sol helt underbart. Men sen på vägen hem via mariehov så känner jag hur vänster ben typ rycker in och ut i en konstig bana. Konstigt tänkte jag, Stannar och kollar på det och då är det bara ett jätte litet glapp där! Sen så drar jag åt det hårt så in i Hel**t*. Bra nu kör vi vidare... men 10 minuer senare har det blivit dubbelt så myckt glapp. samma sak igen och igen tills vi tillslut kommer hem. Undertiden hinner jag bli sakapligt sur och irriterad.

I skolan had jag en bättre dag och så underbart med loov :D:D Årets första glass på halvars har ätits väldigt gott vill jagsäga!
Efteråt så han jag även med ett litet tandläkarbesök, där såg allt bra ut!!



Nu idag så ska jag till oskar och bygga vattenskidor :P blir kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar