fredag 18 juni 2010

Båtten utav botten!

Fy fan inget flyt nu! men från botten kan det ju bara gå upp och om 11 timmar så ska ja sitta i bilen till Borås för en helgs tävlande och nu börjar trots allt tävlings nerverna hopa fram och ja känner mig galet sugen för lite tävlande!

Dagen då: det har SUGIT!! :@ igår underträningen så "krascha" jag in i en gubbe som var ute och sprang och det var inga glada miner från hans sida :/ det vill jag lova!!!! men vi redde ut det och nu är det förhoppningsvis inga mer problem med de! som tur var så gick det inte tok snabbt! och rätt som det var kommer en gubbe springande typ zig-zac och såg trött ut och ja märkte att vi skulle krocka så nitade bromsarna och han stoppa mig med huvet mot min haka/nyckelben och armbåge i ett revben vilket känns idag... Men det är sånnt som kan hända då båda ska ha sin plats och är otroligt fokuserade på sitt!!
så har jag sovit aningen för lite vilket har resulterat i att min näsa har börjat rinna så många timmars sömn väntar inatt :D och dagen till ära så sög jobbet! det är så jag ser på saken men nu har jag deppat klart nu jäklar ska det cyklas!! :)

Att byta däck har inte gått som någon dans direkt. det är väl för att det är jag som håller på och pysslar! men framdäcket ska iaf hålla tätt nu mera! och pappa har fixat med nya klingorna så dom antar jag sitter som de ska :D

Vi hörs!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar