onsdag 9 juni 2010

Go' o glad

Onsdag är det visst redan idag och sista dan i skolan har nu varit! den spenderdes med film tittande... Fucking åmål såg vi ingen höjdar film direkt :P men men!
Imorgon ska vi försöka överleva 4 timmars bad mellan tio och två sedan slutar vi på fredag morron :D

Träningen igår då: Det var riktigt lyckad och grymmt jobbigt blev det efter 6,5 mil med backintervaller= en seg backe på ca 1500 meter som kördes fem gånger :) kändes bra det där med jämna tider på ca 2.30 alla ggr. Gick väll aningen fortare när nicke och fredrik kom med bilen och skrek så att jag nästan blev rädd ;) Därefter rulla vi in till åby där Willy hittat en grymt brant och äckligt backe :D:D sm även den kördes 5 hela gånger i form av ett ban varv och det var inte nån lek det där... denna backe tog 1.30 att ta sig uppför i den lättaste växeln ståendes ja då förstår ni att den är brant. Sen så när det väl planar ut lite så har man en väg att ta sig uppför och då jävlar känns det vill jag lova (Y)

Jag var nyss ute och gick med Atlas :) och drabbades utav värsta snille blixten som jag igentligen haft ett tag men nu har jag banne mig bestämt mig för att se till att få det gjort. Jag ska göra min egna fina mtb bana här i skogarna runt mig (Y) Nu idagarna ska jag ut och leka skogs röjare för några partier som jag tänker mig att banan ska vara ligger det några jävla träd och lite buskar har växt igen oså där men det ska nog fixas på någon dag eller två :)
Inte helt klar med hur den ska gå men jag har det mesta klart för mig i huvudet redan så ska väll cykla den en gång o se om det funkar sen så blir det att röja så man kan få lite träning där :) jag tänker mig även att den blir runt 5 km så kan man köra 3-4 varv på den och få massa goo träning! detta kan nog bli super!! eller vad tror ni?? :) Mer om det innom kort vill jag lova!!

Voila: Jag ifrån borlänge och spurten på tempot där!!

Nu ska jag ut och träna allt för att bli lite snabbare idag tänker jag mig 15x15 en hel hög med sånna så ska jag nog kunna bli trött (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar