torsdag 24 juni 2010

"Sista" arbetsdagen

Ja då har jag överlevt 4 till arbetsdagar (Y) tror nog ja droppar in för några timmars jobbande även under måndagen :) bara för att liksom !! Idag gick timmarna på jobbet oerhört fort må ja säga. Trevligt sällskap om än lite konstigt! Spöken finns Inte, lovar jag er. men accepterar ursäkten att solen var rikgit undebar idag.

Eftermiddagen/kvällen har spenderats i Linköping med Ellinor och det blev bio, trevligt som alltid! Vi såg på Dear Johan i världens konstigaste bio sal. är typ sånna som man kan täbka sig vissa har hemma. 1-0 till norrköping där :D anars var filmen väldigt bra...

Då har vi midsommar imorgon igen. känns nästan lite konstigt hur fort allt går här men tror ändå det blir en toppen helg om vädret fortsatt visar sig frånsin bästa sida. imorgon då: kommer jag åka med min kära falilj ut till sommen där mormor har ett sommarställe som jag ännu inte varit på så förhopningsvis blire braa med lite badande o godmat :D på lördag åker jag ut till oskar sen och där väntar två dagars vattenlekande och skojjande. lär bli hur kul som helst med han som sällskap :) sumo skajag åka så de så...
Sedan så blir det en liten tripp till göteborg och Liseberg som sagt va ser framm emot de massa nu :)men måste ju vänta i 6 dagar till! mer om det senare...
Det händer alltså en hel del framm tills vi åker till irland men kul det(A)

Godnatt nu /August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar