torsdag 17 juni 2010

Solbränna

Jag har en skaplig solbränna dock på cykelvis, alla timmar i taighta cykel kläder sätter sin spår vill jag lova! hade tilloch med en fin bränna över där handskarna sitter men den är bort solad nu (typ) Men idag har jag motverkat denna lite xD genom att gå runt i badbyxor i ett par timmar och så lite sol kräm så slipper jag bränna mig med :D Det är ju inget skönt!!!

Idag har jag lärt mig köra sånnhär sitt gräsklippare och måste säga att jag börjar bli en höjdare på de (Y)

Nästa punkt på schemat blir träning. nu är det bara! 3 veckor kvar tills vi åker till Irland och där tänker jag ha två lugna veckor och bara låta dagarna gå utan att göra en enda vettig grej ser jag faktiskt fram emot! men när ja har jobbat klart så ska det även bli skönt att tat lite lugnt! oså försöka va så mycket som möjligt med min vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar