söndag 27 juni 2010

Lyckad Helg!

Ja då var jag hemma igen efter mycket äventyrande med oskar! För att hålla det lite kort... I går han vi med det mesta och även idag gjorde vi allt vi gjortde i går en gång til :D Det har varit Wakeboard åkande, Ring som man kan slå sig för jävligt på när man flyger av i typ 60km/h :D och så det bästa av allt Segling på katamaran (Y) riktigt skojj, och jag och oskar kommer bli kungar på det!! Och så den bästa händelsen idag när vi var ute en sista gång och det blåste rätt ordenkligt så hoppar jag ut över kanten med hjälp utav selen som vi har på oss och redan här lutar det rätt bra :) då säger oskar följande: " Fan august vi äger havet" med ett stort fett lende! i nästa dekund flyger upp och båten kapsejsar :P då förstår ni hur mkt det kan luta på den sån där. men då uppdtod redan ett problem. jag och oskar kunde inte sluta skratta och vi kunde inte heller tippa tillbaka båten xD men som tur va hade oskars super pappa ett öga på oss och kom ut med motorbåten :D Mycket taksamt vill jag lova och där blev vändningen rätt spännande då vi fick upp den men den genast tippa över och nu låt masten och peka rätt ner (H) men efter lite dragande så var den på rätt körl och vi kunde ta oss hem :D

//August

Ps. Imorgon jobbar jag min sista dag och tänkte ge mig ut på ett kött pass och köra på Borgsmos bana en så där 5 varv i skapligt tempo utan stopp (Y)
Så är du sugen på att hänga med hör av dig :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar