söndag 20 juni 2010

Blåmärken, en stukad hand och lite öm här och där

Jaa vad ska man säga? helgen blev som den blev och jag har haft galet kul som alltid med mycket skratt och trevligt folk!

Själva tävlandet gick inget vidare, har känt mig rätt tung hela helgen och igår fick jag bryta på det sista varvet av tre vilket var synd! för låg och körde med Johan och kändes verkligen som om jag hade kontrollöver han och fjärdeplatsen:) men tyvärr så sätten en luftfärd över styret så däcket fastnade i en sten stopp för det. Hade kunnat trampa mig igenom ifall att däcket hade hållt men nu var det kört så fick kliva av... Hade även reserv hjul som jag fått låna utav Oskar med mig men var låångt från tekniniska zonen mitt ute i ingenstans :P

Idag då! hade bestämt mig för att hänga med Albin så långt som möjligt och inte släppa han! men ojojoj vad tungt det gick! orkade pressa mig i de två förstavarven sen så började jag slarva i kurvor och även idag låg ibacken och har stukat min hand! var även stel efter lördagens vurpa i vaden som fick sig en ordenkligsmäll!
så in i mål kom jag på en femte plats vilket jag ändå tycker är godkänt men jag vill stå i pallen! vilket Albin fick göra idag, stort gratis till det! och Emil vann båda dagarna, dennis tvåa och Johan 4 som verkligen köttade idag och enbart var 3 sekunder efter Albin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar