tisdag 15 juni 2010

Gettin rich

Jaa sådär då var dom första två dagarna med jobb klara ch det flyter på rätt bra vill jag säga :D:D gårdagen spenderades inne i en källare målandes (Y) rätt soft och det viktigaste vi har som uppgidt är att: "INTE Stressa, skynda på och göra saker för fort" då de inte har uppgifter så att de räcker i två veckor :P
Idag så har vi klippt gräs/trimmat och dt finne En Hel Del vill jag lova!! Så lite små kligit så där o bränt mig på Massa skit brännäslor som flyger omkring när man trimmar :S
Återigen så gällde det här med att tat lite lungt! så har väll minst haft tvåtimmars rast utav de 6 idag oså inget kött tempo här inte!!

Förövrigt så måste jag säga att lovet är helt underbart! i stort sett så spenderade jag helgen Med min gullunge! Igår var det avslutningsfest med alla nior (Y) ja osåförståss träningarna därimellan så har ni ett litet smakprov utav vad mina dagar är fyllda utav! :D

Ikväll bär det av emot Yxbacken för lite träning mer om det senare!!
TIll helgen e det race dags och då är det Borås som är placet, där har pappa fixat något trevligt boende och vädret får vi hoppas kan va braa! inget regn -Tack...

So long...

vad tycker ni om bloggens nya utseende?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar