onsdag 8 september 2010

Det Rullar På

Jaha nu den här veckan är jag igång igen har kört måndag,tisdag och nu idag onsdag. Men får ta och säga att idag var det första passet vi kan kalla ordentlig träning! Men kul har jag haft på alla tre igår körde jag så mycket ned försbackar som ja bara kunde hitta och så snabbt nedför den ja bara kunde och visst snabbt gick det. Efter varje nedförsbacke kommer dock en uppförsbacke...

Dagen träning då: 1h och 30 min med Stefan i vrinnevi/kättsätter med bra fart även om ja känner att ja inte är riktigt så bra som ja kanske borde... Men kul hade vi och ja hann även med ett litet pys i bak hjulet men super stansen klara det! Så till söndag räknar jag med att köra en rolig tävling så får placeringen bli som kroppen förmår ;)

Ja blickar fram mot Nästa säsong redan nu!! Det ska bli sjukt kul... Med en bra vinter så ska ja kunna köra bra även under tävlingarna! :D
Ska även nämna att ja börjat gymnasiet och hunnit gå ja ett par veckor iaf! :P redan tappat räkningen. Det känns som om det kommer bli tre kuliga år :)

Hejj så länge ha det braa(Y)

/August

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar