söndag 19 september 2010

Okej, jag erkänner

Idag var jag lat så där lat som inte är bra! Skulle köra ett pass som drog igång mina ben lite granna och det skulle jag hinna med nångång mellan 3-6 typ. men didrik o jag hade så trevlig att tiden bara flög fram o rätt som det var skulle vi äta och efter det känndes det lite "meningslöst" om ja skulle ut o egentligen inte få nått av att trampa i en timma... så valde att vänta tills imorn imorn är en ny vecka vilket innebär nya utmaningar guud vad fort tiden går fram bara flygger fram :P
Men sanningen var att ja var riktigt taggad där ett tag o kollade på lite bilder ifrån vårgårda osv. men men! Sparar den motivatioenen tills imorn då det förmodligen blir dubbelpass varav ett kött på eftermiddagen o racer sen får vi se om en bonus på morgonen hinns med! bättre hårt än gång r lite mesigt två gånger? :P ja vet inte...

/august
anars har det varit en riktig härlig helg, med älskling på kolmådrden o lite annat mys <3!!!! förutom att den gick lite väl snabbt då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar