lördag 7 januari 2012

Imorgon Smäller det!

Om 13 timmar och tio minuter lämnar mitt tåg Norrköping med sikte mot Falun & mitt nya hem. Det ni.

Idag har varit enligt mig den perfekta sista dagen :) Gick Upp strax innan nio och cyklade hemmifrån med Pappa! Lite senare mötte vi 12 till cykel glada personer. RIktigt kul att cykla i solsken nu sista gången hemmi kring på ett bra tag!
blev 2 timmar & 20 minuter.

Efter det tog jag spårvagnen in till stan. Mötte Ellinor och vi gick och åt god stenungsbakad pizza på pappa grappa! Sedan hamnade vi på Bio och The Stig-Helmer Story... Halv bra men lite rolig film & bra sällskap. Sedan var tanken att ja skulle mött upp med Victor. Men så blev det inte tyvärr. Men hoppas jag träffar alla snart när de åker tll romme om någa veckor? :)

Nu ska jag kolla litepå tv & sen packa/sova! För imorgon 10.34 smäller det somsagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar