tisdag 3 januari 2012

Träna? pyttsanheller.

Känner mig lat och ursäkterna ramlar in till varöfr jag inte borde träna. nevars så illa är det inte riktigt. Men efter två vilodagar är jag sugen på att köra igång igen!! I förmiddags så var jag ute och åkte med morfar så någon distans hans inte med. Tyvär. Nu tänkte jag kanske ta en löprunda men då inser jag att skorna ligger uppe i falun.. Hur tänkte jag där??
Landsvägsskorna ligger med där så de blir svårt att sätta sig på rullen, tc,n skulle ju funka om jag bytte pedaler. Men där är sadelstolpen knasig. Om femdagar befinner jag mig i Falun så en vecka med lite lugn träning kanske inte skadar?! Jag ska försöka träffa alla vänner lite med! Tänkte att jag Hursomhelst så ska jag försöka ta mig ut (såvida det inte är isgata) under morgondagen, så man får röra lite på sig.

Nog om bortförklaringar..

Nyår var mycket trevligt och jag hoppas ni hade det bra med och så önskar jag er en god fortsättning. 2012 here we go!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar