lördag 31 december 2011

8 Dagar Kvar. Rapha 500 slut. Nyårsafton.

Vad passar bättre än att ta ett distanspass med ett stort gäng på Nyårsafton? Jag vet inte mycket. inte som man kan göra på förmiddagen. Har trampat 4 timmar & 8 minuter idag som mest var vi 10 stycken under dryga två timmar av passet. Anars hade jag sällskap utav martin och Greger från start till mål. Men kul att träffa flera man inte sett på ett tag. Vinter träningen brukar ju tendera till att föra samman alla?
Att solen skiner, vinden är obenfintligt och ett par minusgrader som gör att det är hårda & fina grusvägar gör  ju inte mig någon ting =)

Ja idag är det ju faktikskt nyårsafton och då ska jag till Ellinor för att laga god mat och fira! Kommer blir toppen :):) 

Idag var sista Rapha 500 dagen och samanlagt har jag fått ihop, ute på (flera olika cyklar) 32.4 mil. Lite mer än halvägs kom jag och är nöjd för det :D Fastiskt flera bra pass!

Falun blir mitt hem om 8 dagar!!!! Det kunde inte kännas bättre :)

Övervägagande sol idag så här så många bilder på det och nån på mig. varsågod och njut:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar