lördag 17 december 2011

Julledighet

Shit vad snabbt denna termin gick nu när jag sitter och tänkerefter.. Helt galet. Har varit otroligt mycket att göra. Men samtidigt har jag haft riktigt kul. även om det inte varit lika lätt att gå upp varje morgon så har jag gått därifrån med ett leende. Oftast iallafall!!!
Att det är slut och att jag inte ska tillbaka i januari känns konstigt. tomt nästan. Det jag kommer sakna mest är alla glada kompisar och skratt.

Men det nya kommer bli så härligt. Jag kommer leva min drömm. Big Time!

Mitt nya hem kommer vara fett. Träningen där kommer vara ungefär SÅÅÅHÄÄÄÄÄR mycket bättre!! :D Min nya skola kommer vara great!
Det är ingridienserna för en bra ekvation.

Det känns så konstigt att lämna allt här hemma. Men samtidigt räknar/hoppas jag med att det mesta står kvar när jag återvänder!

Jag känner mig redo för att ta steget, flytta, ge mig ut i det okända och testa mig fram. Hur det går är svårt att säga nu. Men en sak som är säker är att om jag inte gör detta då kommer jag att ångra mig i framtiden...


nog om det för nu.

Igår spelade jag, victor, Didrik & daniel squash. Det fick vara slutpunkten för min sjuk vecka! det bestämde jag.
Idag har jag chillat galet mycket tillsammans med min underbaraflickvänn, när hon åkte hem så passade jag på att träna lite. kännde dock lite i halsen. Därav ingen större ansträngning. Men ack så skönt att att få snurra på benen lite!

När detta är skrivet så har jag ingen ursäkt till att sitta inne längre. Då ska jag ta mig ut till boden för att meka lite med vinterkrigaren som behöver ett ansiktslyft...

Förhoppningsvis så tar jag mig ut ett par timmar imorgon =)

Ha det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar