torsdag 8 december 2011

Plus minus noll

Känner mig varken bättre eller sämre idag. rätt hängig må jag säga. men kanske för jag släpa mig till skolan. Helst hade jag velat slippa. men med 6 dagar kvar där och mycket o göra så finns det tyvärr inte möjlighet till det och febern är puts veck.

Efter en godnatts sömn en hel dag inne så kan jag inte beskriva hur det kliar i kroppen på mig... vill tränna klarar knappt att sitta still :S men det är lite en bra sak för motivationen finns ju uppenbarligen där.

Imorgon har jag hela 3 olika redovisnings grejer. Alla är muntliga så det ska nog lösas bättre än bäst. det hoppas jag ivarjefall!

Från och med nu så måste ni ju få veta mer om falun tycker jag! det går fort frammåt nu. Konstant i 110. Har fått boendet så gott som fixat. så ser verkligen fram emot det. Meeeen shit vad läskigt det är på samma gång. en ny stad, många mil bort och bo ensam. Men det kommer bli så bra det har jag bästämt mig för. punkt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar