onsdag 14 december 2011

Hey

Hej på er! Får ursäkta att det inte blev något inlägg under gårdagen. På självaste lucia. Men MIn dag var inte särskilt spännande.. massa prov och lite annat.
Hälsan blir inte bättre :S Snorig, halsont o skit. Käns förjävligt att de kom nu. men samtidigt har jag fått vara frisk läänge & bättre nu än om en månad för då kommer ja träna häcken av mig i faluuun!

Idag har jag fått en provfri dag i skolan. men tro inte att det var någon lugn dag för det. Fullt upp men sjukt kul samtidigt. Imorgon smäller det=slutprov i biologi sedan är det lov på fredag!

Lite kaoz med allt kring falun nu, men gud vad jag hoppas allt löser sig och att det bara blir som jag tänkt mig :)

Nu ska jag snart sova i hopp om att bli frisk och kry!


JA JUSTE JA, SEN VAR DET JU DEN LILLA DETALJEN ATT JAG HAR MED EMIL SVENSSONS HJÄLP FÅTT COLDPLAYBILJETTER TILL DERAS STOCKHOLM KONSERT I SOMMAR, I EXTAS :D:D:D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar