onsdag 28 december 2011

5 Timmar 36 minuter och 42 sekunder

Ja rubriken säger hur långt i tid jag och Martin cyklar idag. 
Gick upp tidigt imorse, tidigast på hela lovet tror jag. Vid nio gav jag mig ut i soluppgången, pumpade cykeldäck. Sedan var det bara att ge sig ut! Mötte upp martin och tillsammans tod vi oss runt Roxen <-- Klickar ni på länken där så får ni se min hand ritade varriant över våran tur idag som mätte 122 km.. Det är en bra bit det vill jag lova... Jag hade Igång strava i 3 timmar men den suger batteri som bara den så efter tre/fyra timmar så stängde jag av den för att mobilen skulle va vid liv hela vägen hem ;)

Här har vi en bild på dagens kompanjon. Ungefär 100 gånger roligare och ha någon att prata och sällskapa med på sina galna pass! (Tyvärr kan jag inte ta år mig någon ära för iden då den helt och hållet kom från denna killes håll!)
Nedan bjuder jag på en bild på mig från några dagar sen...


 

Högt tempo nu då jag imorgon tar bilen till falun med mamma för att möblera mitt rum (Y) Tanken från början var att jag skulle kolla på Ice Age som gick på tv. men det han jag inte med då jag fick besök av didrik & han hjälpte mig att packa/fixa lite inför imorgon. Vi fick mycket bra gjort: Tog ut alla säten ur bilden, letade fram Slalomskidorna,  Skate skidorna och tillhörande pjäxor/Hjälm. 
Dessutom så fick vi på takräcken till cykelhållarna. Har ännu inte bestämt mig vilka cyklar som ska med nu. Max tre och minst två. Får se hur det blir. De kan vara inne i bilen till Västerås ivilketfall sedan får jag nog slänga upp dem på taket när vi handlar soffa osv. på Ikea. Blir bra tror jag. :D :D :D :D 
Det som är kvar att göra är att fylla två flyttkartonger och en ikea kasse med grejer som ska med. Det får räcka för nu tänkte jag. 
Vid 9 hoppas jag att ja hinner se på 1.ans Arnedal: Misterioso som är del två. då jag kolla på del 1 igår :) 

Stay tuned så rapporterar jag imorgon när ja är uppe :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar