tisdag 27 december 2011

Hänt & vad som komma skall.

Ja sedan sista inlägget har jag varit hos Ellinor och haft det mysigt. Varit och ätit mycket mat slappat. Men nu är jag hemma på Näckrosvägen & imorgon har jag glatt tackat jag till roxen runt där vi siktar på ca 5 timmar. Hur detta ska sluta & omjag är lika glad imorgon efter fem timmar får ni väl vänta och se samt hålla kolla på min twitter för lite mer uppdateringar..

Just nu så håller jag på o funderar över cykelväl tills imorgon. Just nu är det några plusgrader & under dagen har det varit uppe i ca 7 grader! Morgondagen verkar bjuda på liknande väder.Så dubbdäck känns inte jätte kul/aktuellt i nu läget. Grejen är att jag har flera valmöjligheter i boden & det är väl det som gör det hela så svårt. enklare om jag bara hade en hoj o ta! Hur detta slutar får vi se.

Lite uppdatering om Falun här då får er som hänger med. Så kommer jag att åka med mamma upp på torsdag handla möbler & sedan sover vi där tills på fredag. Tror och hoppas det kommer bli hur grymt som helst :D Sedan ska jag boka tågbiljett upp helgen därefter.

Ne nu lär ja sova om jag ska klara de där milen och timmarna imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar