onsdag 21 december 2011

VG, Chek

Kort och gott så har min dag bestått av plugg, skola, prov, stan, styrka & slappa Nyss kolla jag på BehindTheBarriers. och Adventskalendern, tjuvarnas jul han jag ju så klart med att se på! den är riktigt bra måste jag säga.

Blev tyvärr ingen cykling idag då jag spenderade förmiddagen med kemipapprena och eftermiddagen skrivandes på provet. Fick mig ett VG i både Kemi & Biologi så det känns grymt skönt!!
Nu kan jag släppa allt som har med kunskapsgymnasiet att göra. känns skönt att ha gjort ett bra avslut. men samtidigt känns det väldigt tomt på något sett.

Om 15 dagar kommer jag flytta. Flytta ifrån min familj och ge mig ut på nya äventyr i Falun! Det ska bli så spännande. Just nu har jag ingen aning om hur det kommer bli. men jag tror verkligen att det kommer bli fantastiskt och utan tvekan kommer det bli ett mine för livet. ett grymt sådant hoppas jag :D

nu ska jag ta & sova Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar