tisdag 17 januari 2012

Köttar vecka

Så efter en veckas träning så är vi igång på riktigt. Tänkte att jag skulle visa er som är intreserade hur träningen är planerad...
Måndag: 1 h gym
Tisdag: fm, gym 1 h. em, 1.5 h ute cykling 1 h bmxbana
Onsdag: 1h Skidåkning
Torsdag: fm, 1.5 h velodrom em, gym
Fredag:  1 h Testcykel
Lördag: 4 timmar distans
Söndag: 2 timmar distans

 Så där ser det ut, 9 pass & 14 timmar

Nu har jag precis klarat av eftermiddagens pass som var 1.5 h ute cykling följt av en timme pumpandes teknik träning inne på bmx banan, tillsammans med mtbarna. Det blir jobbigt vill jag lova och de kan det där riktigt bra!
För mig går det så där, är lite som ett kylskåp som ska över allt. Men det går bättre & bättre hela tiden!

Nu är jag ganska så trött om jag får säga det själv & sitter/ligger i sängen o lyssnar på Deportees nya album som jag råkade snubbla över nu nyss och än så länge är det bra bra :D
Det är underbart att känna hur man bara kan slappna av och låta benen sjunka lååååååångt lång ner i sängen! Så här stannar jag ett bra tag tänkte jag.
Ska strax ta och kolla på One Tree Hill ja ni hörde rätt jag har börjat kika på den serien nu och är förvånad över att det faktiskt är bra, så jag erkänner att jag är rätt fast!

För övrigt så är allt hur bra som helst. Längtade hem lite i söndags och igår men idag känns det som om jag är "back on track" så att säga!!

Blev mycket men tror inte jag missat något utav intresse. Eller jo har ni någon bild på mig är ni välkommna att skicka den till: baddason@yahoo.se så kanske jag kan använda den i min header?

Avslutar på ett gäng bilder från söndagens skidåkning!!




Ta en titt på oscar ekstams blogg med så kan ni få se ett gäng fina bilder från igår!? från Falun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar