tisdag 17 juli 2012

Enminutare.

1 minut, 60 sekunder, 1 backe, 5 gånger. Dödsångest under den 3 minuter långa (läs korta) vilan.

Ja dagens en minutare var ett riktigt "saftkalas" som dalaborna kallar det. Började med att cykla7kasta mig utförstup i 40 min. Satan vad skakig jag kände mig till en början. Efter 20 min så började jag dock slappna av lite och rätt som det var så susa jag nedför det mesta!

När det väl vart dags för det jobbiga så var jag lite så där självgod. det här blir inga problem. inga problem alls. Startade första och ja det gick fort och kändes lätt. när jag sedan stannade klockan på 58.1 så var det det snabbaste jag tagit mig uppför den backen på. (tror jag vart under en minut en gång tidigare.) Sen så bar det nedför igen.. Uppigen och nu sved det betydligt mer, men återigen en stabil tid. 58.8. tredjegången uppför visste jag knappt vart jag var, för att inte tala om fjäregången då jag fick lov att lägga mig i gräset då jag var yr av syra. femte och sista gången var det bara att ösa och återigeen under minuten upp. Nöjd.
när jag sedan åkte ett par av de där klurigheterna efterpasset så tyckte jag att jag hade riktigt gött flyt.

Anars har det inte hänt så mycket sen sist. Var och "hämtade" ett gäng kantareller med.

Nu ska jag snart sova innan det imorgon blir lite distans följt av stansning av däck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar