onsdag 4 juli 2012

Lång pass var det ja.

Bestämde igår att jag skulle möta upp kolmårdarna inne i stan 10.00 för att köra ett "göttepass". Och vilket fetingpass det blev. 5h & 36 minuter stannade klockan på när jag väl kom hem. Fy farao säger jag. men nu var det inte så där slaviskt tränande inte som jag såg på det hela utan jag njöt faktiskt stora delar av dagen, ut på tur aldrig sur.


Vi upplevde mycket roligt tillexempel såg jag flera läskiga ormar, grym natur & zebror (ja vi cyklade utanför safarin vid kolmårdens djurpark. så visst har jag haft det kul :D

Vi var 5 stycken som körde från start till mål och så mötte vi upp några fler på vägen. blandannat The Hives trummis, Rockstjärnan som kom ifrån USA och hans tio åriga son simon som cyklade riktigt bra, imponerande!

Nu ska jag sova och imorn blir det lungt hejsvejs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar