lördag 17 november 2012

38:48

Hej, idag har jag haft en bra dag trots att jag inte befinner mig i stockholm och cykelmässan som pågår där. Ni som är där verkar ju ha det gött vad jag kan sa iallafall!

Min dag då, efter min och Ellinors kväll på linköping så tog vi lite sovmorgon sedan snöra jag på löparskorna och spran den där omtalade milen på under 40 min! 38:48 blev tiden på 25 varv på en 400 m löparbana och jag är nöjd.

Det var tredjeförsöket för mig denna höst och tredjegången gillt. Men det känndes inget bra har fortfarande håll mer eller mindre och alla som någon gång sprungit och fått håll vet att det inte är så behagligt att springa med håll... Att det sitter kvar 12 timmar senare är lite läskigt.

På eftermiddagen åkte jag och Ellinor till mormor där vi åt lunch och firade min 18års dag lite med, trevligt hade vi!

Innan jag åkte hem hjälpte jag markus med att fixa cykeln, det var väl inte jätte lyckat då vi inte fick ihop cykeln helt och hållet, så efter någon timmes meckande var det nog. Och nu är jag riktigt trött!

God natt på er! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar