lördag 15 december 2012

3 timmar 41 minuter 39 sekunder långt härligt Saftkalas

Stack ut 10.00 imorse sådär lagom peppe men fantastiskt sällskap av Pontus, Erik, Preben & Emil Gabrils.

Vi styrde ut mot Vika och första timmen gick riktigt segt ett tag funderade jag på att åka hem och skita i det men bet ihop, strac därefter öppnade sig himmlen och en härlig snöstorm piskade våra ansikten likt peeling. Lagom skönt. När vi fick medvint efter 1:45 i motvind började det rulla på och snickersen efter 2 timmar smakade gott!! Speciellt eftersom jag inte åt tillräckligt med frukost idag..

Där efter var det en kamp hem som slutade efter 3:41:39 cyklandes. Att ta några bilder kom aldrig på tanken idag, så slitigt tyckte jag det var.

Väl hemma tog jag lite mat när jag lyckades få av mig kläderna och sedan hoppade jag i badet där jag somnade så där 30 min. Nu har jag ätit mera och sovit nån timme. Slut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar