söndag 23 december 2012

Stillat cykelabstinensen

Dan före dan spenderades till stora delar på cykeln. Stack ut strax före 10 imorse och mötte upp Martin som hade en fin 3 timmars runda på g. Efter 10 min prunkade jag och efter att jag stoppat i en slang var vi på väg. Men nere i Söderköping punkar jag igen och sen fick jag stannar och pumpa var 15.de minut då började vi styra hemmåt för att fixa problemet. Stannade hos Hasse där jag fick en slang, tack. Sedan styrde vi vidare på snöiga vinter ägar och hade en riktigt fin tur. Var väl ute 4 timmar men med alla punks stopp vart det desto mindre:) hursom helst ett fint träningspass med sällskap av Martin:)

Så nu är cykelsuget stillat för nån vecka då vi är Påväg emot Irland :-)

Efter var det ingen rast eller ro. Åt en god jul lunch efIväg och träffade ett par kompisar hem packa och sedan körde jag upp till Nyköping.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar