torsdag 13 december 2012

Träning gånger 2.

Två fina träningspass har jag avklarat idag. 07.00 imorse var det simning. 22 härliga minus grader på morgonen men gled i Johans Saab till lugnet så var inte helt genomfrusen då vi hoppa ner i vattnet. Vi körde likande som sist men med 10 min bollmatch och lite annat skoj.

Efterskolan kördes det tc då det är så förbaskat kallt. Ett fint pass där med och det bästa är att träningen går så lätt här uppe. Den bara går av sig själv och jag känner helatiden hur jag blir bättre och starkare!

Snart har jag bott här ett år och det har varit ett underbart år, asså det har hänt så oerhört mycket och jag har upplevt fantastiska saker och jag är oerhört tacksam för detta! Tänkte att jag ska bjuda på en Detaljerad års resumé runt nyår så stay tuned.

Fredag imorgon och dagarna bara flyger fram 1 vecka till jag tar jul lov!

Ciaoo /A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar