fredag 19 april 2013

Från luftmadrassen i RØA, Oslo.

Godkväll på er alla, nu ligger jag på luftmadrassen som denna gång förhoppningsvis ska hålla tätt, efter att jag lagat ett litet hål...

Idag har varit en lång dag, hållt igång sen 7 och det har gått i ett. Cyklade lite i morse och vid 12 rulla vi från falun, en lång resa med ett par felkörningar, MEN gott sällskap så själva resan kändes inte så lång. var värre när vi kom fram då man började känna att man suttit rätt långe i bilen.
Bilen packades väl...

...Fullastat ;)


Emil körde mestadels men jag tog några mil iallafall!
Framme i RØA var det föreläsning och lite info. 

Utkik över holmenkollen.

Nu så ska jag sova och drömma om hur jag ska cykla lika fort som jag misstänker att Emil Linde kommer att köra imorgon. Ja det stämmer, han har skaffat blogg, så det är värt ett om inte två besök =) 

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar