söndag 7 april 2013

Tillbaka i Falun och Påsklovet är över.

Hej mitt i natten igen.

Har tagit mig tillbaka till lägenheten här i Falun igen. Ikväll kändes resan extra lång och seg. Men nu är jag har och allt känns ok!

Ska vi sammanfatta lovet lite kort så har det varit långt och skönt, även om min sjukdom förstört många aktiviteter och framförallt träningen. Men men inte mycket att göra åt. Skönt att inte göra så mycket ibland, eller hur?

Har anars haft en fin dag även om det snöade. Var i söderköping och åt lunch med familjen kom hem lagom till Paris-Roubaix avslutningen och sen åkte jag vid 18.30.

Nu är det hög tid att sova om jag ska orka upp imorgon, ett ställe där det märks att jag inte haft fullt upp är mitt kamera album där det knappt ligger några nya kort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar