fredag 21 februari 2014

Gymmad och OS.

Godkväll och trevlig helg till er som idag njuter extra över att fredagen äntligen är här, sportlov för alla oss som går i Falun är det med nu kommande vecka, skönt som tusan.

Idag då, var med Ellinor igår och idag. Idag har vi bara slappat framför OS, har i princip bara sett skidåkarnas stafetter så nu passar jag på att kolla "ikapp" de sista dagarna. Dagen bjöd ju på flera fina resultat, två brons och att Sverige vann över Findland var ju riktigt gött. Lyssnade på två perioder på radion vilket var rätt spännande emellanåt typ powerplayet i sista minutarna var lite jobbigt.

När jag kom hem var jag fantastiskt träningssugen men spöregn och snöslask i kombination med mörker var inte så lockande, det ska jag vara ärlig och säga. Istället hade mamma ett kort med en veckas fri träning på ett nyöppnat gym i stan, Nordic Wellness i Mirum a.k.a hageby. Väldigt nytt och fräscht om än lite trångt. Men jag lyckades köra mig trött.
Dagens spegelbild från gymmet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar