torsdag 27 februari 2014

Tennismatch.

Jaha vad har August hittat på idag då?

Idag har jag först och främst spelat tennis med Morfar och Mamma. Det var roligt, så roligt att jag tog lite kort som jag tänkte dela med mig av till er så ni också kan se hur kul vi hade.


Svingar för fullt. 

Morfar med.

Oså mamma.

Vann gjorde morfar, ohotat.

Efter tennisen ägnade jag några timmar åt det jag gjort de senaste dagarna nämligen skrivande och lite pluggande. Tog en lunch paus och vid 3 åkte jag ner till ett tryckeri för att få lite tryck tryckt. Mer om det en annan dag. Därefter gick jag och gymmet en match, idag tror jag att jag vann. Kände mig med andra ord stark eller så la jag på för lite vikter. Jobbigt de där.

Idag har det visst börjat tävlas ute i världen också, i Cypern lite mer bestämt. Flera Svenskar på plats och man blir ju lika sugen på att vara där varje år när det drar igång. Nästa år kanske? Dagens resultat kan du kika på här, Emil Lindgren 6.a, Axellind 23.a. Max Wiklund Hellstadius 2.a i HJunior är några resultat från våra svenskar på plats.

over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar