söndag 3 augusti 2014

Bloggen lever!

Jag med alltså, sedan sist har det hänt väldigt mycket. Inte så konstigt kanske då  det också gått typ 3 veckor sen sist.

Avslutningen på U6 var riktigt grym och hela veckan var hur kul som helst.

Sedan har jag jobbat ett par veckor och även hunnit köra SM. Jönköping bjöd på ett hårt Mästerskap. Punka,  Spya och massa höjdmeter vart lite för mycket för mig. Trist som bara tusan.

Drog på mig en förkylning med dödshosta som inte ville ge sig.

I fredags styrde Ellinor, jag och Felicia mot Härnösand för tredje delen av årets Swe-cup, kul att åka dit då jag inte varit där förr. Sprint igår och XC idag. Benen är väl inte direkt som diamanter men jag gjorde mitt bästa! Idag punkterade jag. Dubbelt upp dessutom. Lagom kul, inte!¡

SATAN vad tråkigt.

Bortsett från mina krämpor och missöden så var det ett toppen arrangemang & roliga banor. Jag ser fram emot att komma tillbaka och ta revansch nästa år!

Nu vet jag inte riktigt vad som händer. Känns som om jag tappat luften lite. Nästa mål är Cykelvasan 16/8, hoppas kunna få ett par veckor med bra och rolig träning och hålla tummarna för att det finns lite tryck i benen. Jag kommer även vara där dagarna innan och stå i Merida tälten,  det ser jag fram emot.

Det var väl det som hänt på cykelfronten.

När jag jobbat och tränat så tar det upp största delen av dagarna och de brukar kunna se rätt lika ut.

Jag har även hunnit med lite kul som att låna en Nikon av Jeppman och tagit några fina kort. Jag har varit ute och seglat med Familjen ett par dagar. Och njutit av det fantastiska sommarvädret.

I torsdags hade jag besök av Pontus, Erik & Frida från Falun. Det var himla kul!!

Tror det får räcka för nu,  så hoppas jag vi hörs av snart igen!


1 kommentar:

  1. Häftigt hus! Är det en gammal rymdraket eller vad är det frågan om! haha

    SvaraRadera