torsdag 24 maj 2012

24 grader och sol.

Som rubriken lyder, 24 grader och sol. då kan man inte annat än må bra!

Imorse var det upp och hoppa tidigt. 7.35 hoppade jag upp på cykeln och det var ben tunga som betong, men efter att jag och Emil trampade upp till lungnet så var den känslan borta iallafall så det var nice. Då var det att åka lift. Skulle väll kunna kalla det världspremiär för mig. men jag väljer att bara kalla det Premiär. Det gick bra och det var skoj. Fy tusan vad vi fick åka mycket utför idag. och bäst av allt vi slapp ansträngningen som anars krävs uppför. Så det var grymt. här bjuder jag på några bilder bara så ni får se. Maxat!

Sen när vi var påväg hemmåt så kom en reporter från SVT och ville filma när vi cyklade i en backe så då fick vi så snällt göra det (jobbigt att cykla uppför) Så vill ni se det kan ni kika på SVT gävle/dalarna vid 19.15 sa han...

Iochmed det så missade vi första 20 minutrarna på italienska lektionen men det gjorde inte så mycket... Efter det var vi på nån föreläsning i Magasinet Falun om folk härifrån som förverkligat deras drömmar. Inspirerande och lite intresant var det allt!

Nu sitter jag hemma i lägenheten efter en god glass på max och om en timma så ska jag följa med Albin & johan till Borlänge för att testköra lite banor. Det blir nice och mer om det senare.

Hejj så länge.
Morgon sol i backen.
Emil
Utsikt över Falun.
Robin.
Oscar stubbe visar sig på bild nu igen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar