onsdag 23 maj 2012

Onsdagen snart slut.

Idag har varit en bra dag, hela den här veckan är en bra vecka! Så på frågan som albin stälde förut: vinner du i helgen? Så är svaret, räkna med det. Nej men man hoppas ju och någonstans där inne så finns det ju alltid..

Dagen idag då, fick sov morgon, igen (!) Matte Nationellt och det gick fin fint. Skönt när man känner att man lär sig lite saker och bli säker (Y)
Det tog upp hela skoldagen. vid 16.00 tog jag min kavaj och gick in till rektorn och diskuterade kurser, betyg och jag fixade lite fler kurser som utökat program. Vuxen poäng där!

Det mötet tog närmare en timma & efter det så var det bara att skynda hem, byta om och ge sig ut för kvällens träning i solsken. var 23 grader och av någon dum andledning packade jag ner en vindjacka, som om det skulle behövas liksom?!!
Idag var det ett pass bestående utav 7 st 30 sekundare. innan ser jag alltid fram emot just detta pass då det verkligen är nyttig/något jag behöver träna mer på samt att det är 30 sekunders hårtarbete följt av oftast mycket roligt snack och lite rolig stigåkning. Men när man väl är igång så är det riktigt ångest. fy f*n vad det svider i ben & lungor. 30 sekunder...

Nu har jag duchat ätit och det är dags å tagga för downhill träning imorgon då vi ska åka ankarlift.. hur ska det gå? Jag är lite nervös faktiskt.
Nu tog jag det klocka beslutet att inte öppna skolböckerna denna kväll och istället se en film. så blir Wall street money never sleeps med David och Hannez med z för att det är coolare så. Lite så vi jobbar i falun LillLördag!

Ingen bild idag men så awesome innehållsrik text så ni klarar er endå eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar