tisdag 8 maj 2012

Dalaserie, Säter.

Över fyra timmar på mtb cykeln ieftermiddag. Det Är Nice, mycket Nice!

Vi var 7 personer som cyklade i motvind till säter, kul verkligen mega kul. men dit kom vi, Johan visade oss lite av dirten & hans teknik bana. edan åkte vi bort till tävlingen & på minsta lilla sten jävlen så flögjag över styret vilket resutlerade i ömma knän/axel. och en tumme som värker. Lite synd om mig..

Banan var rätt go endå, lite upp & ner, mycket rötter & kurvor. vi skulle köra fyravarv. kom iväg bra i starten och sen vr det bara o åk. Gick hyffsat, lite missar här & där. kedjan hoppa någon gång, sadeln hoppa bak. Men jag åkte bakom Johan första varvet & efter det fick jag lov att släppa några meter för att sedan kunna pasera han och gå imål som 3.a...

Sedan så cyklade jag och emil en knapp halv timme till gustafs där de andra kom ikapp oss och vi åkte bil hem :D

Nu ska jag sova, imorgon taggas det för en ny träningstävling och fysik prov. mitt livs första dessutom. God natt.

Ett par bilder kan jag väl bjussa på då:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar