måndag 21 maj 2012

God kväll.

God kväll på er ute i stugorna. Nu har jag hunnit äta kvälsmat, se på film med hannes & chilla lite. det är nu dags för mig att sova,idag var en bra dag, en bra start på veckan och låt oss hoppas att det fortsätter på de viset!. trots att jag kände mig utvilad när jag klev upp i morse och att jag imorgon har "sovmorgon" men känner att det är bättre att sluta dagen tidigare och börja den tidigare än tvärt om.

Cyklingen i eftermiddags var fin och så. Solsken, shorts, och sköna grabbar :)

Kul att läsa så här på måndagen om alla svenska cyklister som cyklat snabbt utomlands i helgen. Imponerande.

Vill ni göra något kul tycker jag ni ska ladda ner frågefeud till era iphones och spela mot mig: Auuugust




Önskar jag köper en sån hopp cykel och vågar hoppa dessa hopp en vacker dag jag med :D 

pssst. jag älskar min söta flickvän Ellinor väldigt mycket och just nu saknar jag henne. Om mindre än en månad fyller hon 18 stora år! häftigt va? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar