måndag 21 maj 2012

Ny vecka.

vi har precis passerat mitten av maj men på någotvis känns det nästan som om sommar lovet redan är här.
Fick idag höra att lovet varar ända till den 27 augusti då skolan sätter igång igen. det är väl cirka 10 dagar längre än vad det brukar vara men sen slutar vi ju en vecka senare nu med...

Idag har jag redan får jag väl säga fast klockan nu är 5.. jag har iallafall hunnit gymma, plugga matte, göra 2 italienska muntliga presentationer där jag vet att jag fick A på en av dem vilket jag är sjukt stolt över. så nu är det gärnet in tills betygen sätts och jag hoppas verkligen att jag kan få ett A på kursen :D
sen bjöd lovisa på fika då hon fyller år idag, det var supergott så tack & Grattis :)

Nu sitter jag hemma och äter lite mellanmål innan vi ska iväg till främby dirten och cykla lite i det underbara vädret. hade jag bara haft ett par schyssta solglasögon att ta på mig nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar