söndag 20 maj 2012

Lagad ram, MTB världscup & helgen

Hej hej igen, har gått några dagar sen senast nu. Efter att jag tränat i torsdags så kom Ellinor upp hit till Falun och iförmiddags åkte hon igen, vi har haft jätte trevliga dagar. Ätit god mat, varit och handlat lite på stan, varit och kollat in Falu Gruva och mycket mer. Så det var väldigt skoj.


I fredags så kom Mattias från Experimental Prototype till velodromen med min ram som han lagad och jag måste säga att han gjorde ett suveränt jobb!! 

Idag körde jag lite landsväg tillsammans med Erik, vi körde en väldigt fin runda (som alltid) Skoj att köra med de som hittar bra här och erik är ju verkligen en av dem då han är ifrån Falun. Vi körde lite naturligaintervaller. så vart ett bra pass.


Nu på eftermiddagen har jag jag fikat upp det som vart över efter att  jag och ellinor bakade kladdkaka igår och kollat på MTB världscuppen från La bresse som sändes via Redbull som gör kanon sändningar (Y) hade tänkt kolla första varvet sen sista. Men fastnade hela sändningen, men det var det värt grymt och lärorrikt :D

Nu är det 110% plugg kvällen ut då jag har italienska redovisningar var om vartannat ända fram till lovet. Sen har vi som sagt var Nationella i mattematik på tisdag & onsdag :P

Helgen som kommer är det Swe-cup igen då borlänge tour. vilket jag verkligen ser fram emot, en av mina absoluta favorittävlingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar