onsdag 16 maj 2012

Pallplats #2 @ Dalaserien #2

Denna gång var det på smalhjulingen & Gp lopp någons stans i krokarna av Borlänge. Att jag hade skoj förstår ni ju säkert, eller hur?

Innan ni får höra hela historian så tänkte jag börja med att uppdatera er om läget med min handled, efter att ha spenderat förmiddagen på vårdcentralen/röntgen så kunde det konstateras att det inte var någon skelett skada vilket var sjukt skönt att få höra! Men tyvärr så försvinner inte värken för det. Men ger jag det tid så ska det bli bra.

Skadefri. Eller nått.


Gjorde sällskap med Emil, Johan & Albin till maten, där jag åt mycket lite väl mycket. sen hade jag två lektioner i skolan, Matte samt fysik och nu är det ambitiösa August vi har i skolan de närmaste veckorna. Men Nationellaprov, Italienska som ska läsas klar. Har faktiskt läst hela Italienska 1 på 100 poäng på en termin, det är inte fy skam det inte.

Träningen/tävlingen då. Vid 5 Rullade vi dit och kände mig halv seg, körde banan kände mig feg i kurvorna. tävlade körde fortsatt fegt första 3 varven cirkus, sen började jag gasa positionera mig höll mig i grupp nummer två där vi kanske var runt 10 man, (Benny & hannes framför) Där jag gled med, körde lite och försökte sätta lite färg på det hela. Tog det lite lungt tills alla små grupper åkt ur och vi var ungefär 10 man kvar då  höjde jag hastigheten en nivå, Lite senare attackarade Emil gabris, jag och han fick en lucka. Jag körde lite bättrelinjer i kurvorna och kände att det bara var att satsa på ett kort, försöka få 10-15 meter ut på målrakan för att förhoppningsvis klara spurten. Men fyy tusan vad jag fick ta i.. slutade 3.a, är jag nöjd? Aha.
Dagens Farkost. eller nått.

Nu har jag lägenheten för mig själv iallafall tills imorgon då jag får sällskap utan min underbara flickvän, det ska bli riktigt trevligt att spendera några dagar med henne asså <3

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar