torsdag 3 maj 2012

Hej, Hej

Vart lite lat de sista dagarna, ber om ursäkt för det! Har kommer iallafall några rader om de senaste dagarnas träning och liv här i Falun.

Ioch med att min mtb inte är körduglig så har jag glatt fått åka på landsvägshojjen med landsvägs gruppen. Har väl gått fint de å, galet trötta ben har jag just nu. Den saken är säker.

Igår så avverkades ett matte prov i skolan gick fin fint de, I Hope. Sedan var det högskoleträning, 5 varv runt varpan vart det med tempointervaller/Hare. Jobbigt? åh, ja!

Idag så kördes det backintervaller på morgonen och sen var de rätt lungt fram till lunch, efter lunchen så åkte jag, albin & Johan och byggde lite Mtb bana på kvarnberget, höll väll på i så där 4 timmar innan vi unnade oss varsin pizza, mumma! Efter det så körde vi lite dirt och sköt lite potatis kanon & nu är jag tröttare än någonsin.

Ska sova snart för en tidig uppstigning imorgon för att sedan vid 14 tiden åka mot Hjo & tidaholm för att tävlia lite, ska bli ruskigt roligt alltså :D

Har även en cykel som jag får åka på, får låna Jeppe D,s gamla hojj utav Robin & det är jag sjukt glad för!!

Avslutar med några bilder, Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar