lördag 6 november 2010

Passar på att dyrka solen när den ändå e framme

Ja idag började dagen med en god frukost som dock blev lite väl låååång och komm ut 30 minuter senare än planerad men vad spelar det för roll? Fick i mig Gröt, Ägg, 3 Mackor Juice och Té slå de ni om ni kan!

Åkte ut ensam men 2 minuter senare ser jag två tokmånsar framför mig och glider ikapp där var dagge och en ny (för mig )vid namn Conny! de var på väg åt samma håll som mig! Nämligen mot sörping så passa ju perfekt! haka på dem och rätt som det var så mötte vi martin och Greger :D greger hade pys punka så han var påväg hem man maerin som var hemma på sin sita dag innen det bär av ner emot karlskrona imorn igen. var sugen på lite mera så vi rullade vidare! Efter ett varv på nästa veckas croxx bana blev det med och OJOJOJ vad det var jobbigt, ett varv alltså! På ett sett så vore det kul att bara titta men vet att jag verkligen kommer ongra mig då och att det kittlar i hela kroppen på mig jag menar om ett varv var jobbigt måste man ju bara pröva hur det är att åka 7-8 varv (H)

Sedan trampade vi ner emot kuddby och vidare kunungsund och hem! vid konungsund i den värsta motvinden så dyker en traktor upp! och OOOO vad det var uppskattad helt plötsligt är pulsen tio slag lägra och hagtigheten 10 kilmometer högre!
När den sedan svängde av så tog krafterna innom mig slut: ja hade ju inte planerar mera än två timmar och hade därför enbart en liten flaska med vatten och inget o äta! men Hem komm ja (Y) huvudsken!!

Het är ju sånd där som är nyttigt^^ eller vad säger ni?

Sen har eftermiddagen spenderats på fik vid gravar oså lite annat äventyr med mormor :d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar